onsdag 8 april 2009

Veckobilder v.10

Jag är fortfarande sjuk, risk finns att jag blir hemma även imorgon från jobbet. Har inte orkat pyssla, och jag som fått inbjudningskort till ett bröllop... Men jag har idén helt klar! Gick en sväng runt kvarteret idag med sakta steg. Fick då min idé till denna veckas bilder med temat is när jag såg denna gigantiska istapp:


Man får ju hoppas att ingen får den i huvudet.... Nästa bild tog jag rakt ner i stuprännan som är invid trappen in till oss:



Det har varit riktigt varmt här med takdropp och vägar som börjar tina lite smått. Hittade detta fotspår på gården som idag är av is som det har snöat lite i:


Sista bilden är vår ytterbelysning på gården som jag tycker så mycket om. Det har blivit en istapp även på den. Det syns inte så bra (ville inte kliva ut i djupsnön), det är platta isbitar på själva lamptaket osh sedan hänger det ner en vriden istapp. Det var rätt läckert:



Det var några isbilder det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar