tisdag 7 juli 2009

En överraskning

Jag har haft min farmors syster och hennes man på besök. Det har varit en mycket trevlig vecka med alla möjliga utflykter. Här är vi i Porjus på hemvändarvecka och Fallens Dag. Till saken hör att dom firade sin 50 åriga förlovningsdag, ett strort grattis till dom! Jag och min man överraskade dom med en helikopterfärd över Porjus:


Jag funderade hur sjutton vi skulle få in henne i helikoptern då hon har svårare än oss att gå. Men min man satte henne på axeln och "slängde" in henne hur enkelt som helst:
Inte ser hon direkt lidande ut?


Här är dom på väg att landa igen:



Jag tror dom log resten av den kvällen. Kul var det att överraska dom med detta. Nu ska vi åka ner till dom i Örebro och vara borta ett tag. kanske det kommer in någon bild ändå när jag är borta... Ha en skön sommar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar