söndag 11 oktober 2009

v.39

Vi for till Luleå på helgen, skulle bo där på hotell (en present av min mans dotter och sambo). Då passade vi på att åka till Haparande och Ikea. Och jag tycker det är så tråkigt att åka bil så långt, till Luleå är det ca 30 mil och därifrån till Haparanda ca 10 mil. Glömde min sockstickning hemma så då fotograferade jag igenom bilrutan istället.

Det första bilden är när vi åkte från Haparanda till Luleå och det var en sådan vacker kvällssol på himlen:



Den andra bilden tog jag när vi åkte mellan Luleå och Boden. Tyckte huset var så läckert:

Den tredje bilden är dagen efter då regnet stod som spön i backen:

Det kan bli en del bra bilder när man åker bil. Måste se till att putsa rutorna nästa gång...

2 kommentarer:

  1. Beautiful pictures. Have a lovely evening. Antoine.

    SvaraRadera
  2. Hej hej Carina.
    Huset är verkligen läckert och bilden är väldigt vacker som helhet.

    Önskar dej ett Gott Nytt År.
    Hälsningar Christer.

    SvaraRadera