söndag 10 januari 2010

v.1

Ja då var det ett nytt år med nya utmaningar. I helgen har jag varit uppe i Luleå. Vi for på fredagen och det var rätt kallt hela vägen, ca minus 26 hela vägen. Vi träffade en gammal kompis till min man från Porjus, hanbor numera i Sundom utanför Luleå. Där sov vi en natt och det var riktigt trevligt. Kameran glömde jag hemma, fattar inte det... Tog lite kort med min telefon men dom blev inte riktigt bra. Här är i alla fall ett på en hackspett, det är taget där vi fick sova:



Den satt helt blickstilla när jag gick förbi. Ungefär som om den tänkte om jag sitter helt stilla så ser hon mig inte... Det får bli årets första bild.

1 kommentar:

  1. Hej , igen !
    Huvva vad kallt det låter !
    Här har vi bara haft ett par minusgrader i helgen :)
    Snäll Hackspett som satt stilla så att du kunde fotografera den :)

    SvaraRadera