fredag 1 januari 2010

v.53

Ja nu har jag några veckor som jag inte fått in bilderna i tid, av olika anledningar. Årets sista bild borde väl vara raketerna jag såg igår, men inte kom jag ihåg att ta med kameran ut... Det får bli ytterligare en snöig bild eftersom det nu är så mycket snö. Här är vårt äppelträd, det ser så litet ut nu när det är mycket snö. Det är på detta träd som åpplet med snö på hängde:



Ja då har jag klarat utmaningen till mig själv från förra året, att fotografera en bild varje vecka som symboliserar den veckan. Jag har inte alltid fått in bilderna rätt vecka av olika anledningar, men jag har tagit bilderna! Jag ska försöka göra så även detta nya året, nu när man fått en rutin på att göra så. Jag önskar er alla en trevlig fortsättning på det nya året!

1 kommentar:

  1. Hejsan !
    Hittade in här via Christers gästbok.
    Man är ju nyfiken i en strut ;-)
    Verkar vara vinter i hela Sverige just nu :)
    Hälsningar Camilla

    SvaraRadera