söndag 10 maj 2009

Några vattendroppar

Igår kom en störtskur på kvällen och sedan sken solen! Jag tog en liten promenad och följde en kompis hem. Hon fick vackert stå och vänta medan jag skulle fotografera vattendroppar... ;-) Tyvärr var det inte så lätt, men två bra bilder blev det. Det är rätt läckert när man ser trädgrenarna i droppen:



När hon hade gått in till sig hittade jag dessa droppar på en gren i hennes häck utanför huset där dessa droppar var på rad:



Om någon såg mig funderade dom säkert vad jag gjorde när halva jag var inne i häcken, men det bjuder jag på...

2 kommentarer:

  1. Tänk om man kunde fota som du min vän;-0...men jag får väl trösta mig med att jag är Ok på att hitta saker på "nätet" istället. Här har du länken till forumet för CC´n pågår tom 12 maj och du är ju snabb av dig!
    http://alltomscrap.forum24.se
    Kramen
    A

    SvaraRadera
  2. fina dropp bilder :-) jo ibland känner man sej som en idiot och jag är glad att vi inte har några grannar här :-) men lite får man bjuda på för konsten....

    såg blomman i tidigare inlägg, jätte fin, jag vet inte heller vad det är... :-)

    ha en skön dag

    SvaraRadera